Pàgines

impresionant

impresionant
bonic per la vista

dijous, 18 de juny del 2015

UNA EXPERIENCIA QUE NO VULL REPETIR.

18 maig del any 2015
Obro el blog després de dos o tres anys d'estar a diferents presons psiquiàtriques,
passar per diferents metges psiquiatres, proves a tot el cos, un calvari!
i obro el blog desitjant-vos que estigueu molt be.

Perquè l'enfermetat de la SALUT MENTAL és molt fotuda.
3 anys de patiment jo i la meva família i els pocs amitcs que em queden
o coneguts que a lo millor no sabien com estaba o no volien saber res. 
He passat per diferents estamens:  uns millor que altres però tot era lo mateix:
medicació, anar retocant-la perquè estiguessis tranquil.

I tot a toc de pito com la mili però amb uns pocs anys de més.
No vull fer-me pessat. La questió és que estic una altra vegada amb vosaltres.
Espero que aquest estat de benestar i tranquilitat em duri i fer totes les
tasques que m'agraden sense ser manat per ningú, com molt, assesorat.

No se que més posar. Donar gràcies a ÒMNIA JIS ARRELS amb conjunt.
Aquests dies que ja estic al carrer he vist que HOSPITALET està viu i amb moltes iniciatives sense ànim de lucre a tots els barris. Sembla que va be.
I ara que els hospitalencs tenim un concejal d'esquerres (independent): KRISTIAN li podrem exigir  les coses que fan falta a tots els barris de HOSPITALET. Indistintament que l'alcaldesa (NURIA MARIN) vulgui fer algunes coses.

Visca tots els ciutatans de HOSPITALET.
Per la tasca que fan sense ànim de lucre i que s'ho passen be i fan pasar-lo be a moltes persones, siguin de l'HOSPITALET o no.
Només falta una mica més de recolzamet per part de l'Ajuntament.

18 maig 2015-el blog del pepet

1 comentari:

Mili ha dit...

Pepet,
Me alegro de verte,
Un abrazo a tu Corazón!!
Milagros!!